Vind nu jouw zomerkrachten

Het valt momenteel niet mee om aan medewerkers te komen. De corona-ellende heeft ervoor gezorgd dat alle (tijdelijke) medewerkers op zoek zijn gegaan naar werk dat ook tijdens de crisis door kon gaan. En dus zit jij nu, met de zomer vlak voor de deur, zonder personeel. Je bent misschien zelfs al aan het bedenken om je strandtent, je ijspaleis of je terras maar alleen op bepaalde dagdelen open te stellen. Of om geen mensen meer toe te laten in je speeltuin of kinderboerderij. Het is dus de hoogste tijd om met een andere oplossing te komen. De zomerperiode is dé tijd van het jaar waarin jouw bedrijf moet knallen. En dat lukt alleen met voldoende medewerkers. Hoe je daaraan komt? Door via Please op zoek te gaan naar dé perfecte uitzendkracht.

Het zoeken naar personeel kost tijd en energie

Tijd en energie die je liever zou steken in het weer opbouwen van je strandtent of in het schoonmaken van de bezoekersruimte. Je wilt je bestellingen kunnen plaatsen, maar ook die zijn afhankelijk van het aantal uren dat je per week open kunt zijn. Zelf de hele zomer 7 dagen per week aanwezig zijn is niet realistisch en veel te zwaar. Het is dan ook best een goed idee om de werving en selectie van nieuwe medewerkers uit te besteden. Je kunt dan zelf verder met alle voorbereidingen om jouw zomerseizoen goed te kunnen beginnen. Please zorgt ervoor dat jij de medewerkers krijgt die jij nodig hebt om jouw belangrijkste seizoen tot een groot succes te maken.

Wat kan je zelf nog doen?

Plaats berichten op sociale media en op je website, vraag je huidige medewerkers of zij nog iemand weten die wel zin heeft in een leuke baan deze zomer en vraag oud-medewerkers of zij zin hebben om, voor een paar maanden, terug te keren.

Het helpt enorm als je goed staat aangeschreven. Als je (voormalige) medewerkers tevreden zijn over alle (secundaire) arbeidsvoorwaarden en met plezier naar hun werk gaan. Heb je de naam goed te betalen en vriendelijk te zijn? Dan is de kans groter dat oud-medewerkers weer terugkeren. 

Gerelateerde berichten